Sammen skaber vi fremtiden af Tina Kruckow

Kære parti kammerater🌹

Sammen skaber vi fremtiden

Har vi ikke altid gjort det?

Jo det har vi, men tiden nu efterspørger vores opmærksomhed og fællesskab på en helt ny måde.

Vi skal sammen, hver for sig endnu mere i vores hverdag tænke bæredygtigt og grøn omstilling. Mange bække små…

Vi lever i en fantastisk nordjysk natur og den skal vores børnebørn også have glæde af. Det er hårdt og brutalt, men den har de kun hvis vi skifter gear, stopper op og hver især tænker mere bæredygtigt.

Vi har set det før, senest med Covid pandemien at vi kan stå sammen, både som borger i fællesskab og politisk. Vi skal fortsat stå sammen om at bevare vores natur.

Det er en af mine mærkesager som ny lokal byrådskandidat.

I mit private nyder jeg roen men nyder også når der er liv i huset af gæster. Her jeg bor med min samlever og vores 2 hunde. Jeg er både ung og gammel af sind, forstået på den måde at jeg elsker liv og glade dage, men nyder ligeså meget min morgenkaffe med klassisk musik. Jeg er fuld af energi og vil gerne bruge den politisk så vi alle kan have det bedst muligt. Jeg brænder for det enkelte menneske og velfærden.

Jeg arbejder til dagligt med de ældre, det er berigende, travlt og meget lærerigt på livet. De giver så meget visdom fra sig og smil.

Velfærden er mit ståsted, jeg har særlig fokus lige nu på endnu bedre velfærd indenfor ældreområdet, de ansatte skal have et godt arbejdsmiljø og velfærden for vores jord.

Sammen kan vi og skal vi!

Ser frem til at lærer jer alle bedre at kende og ikke mindst borgerne i kommunen.

Med venlig hilsen Tina Kruckow